0
0

Jak nakupovat

SAREPTA používá systém prodeje, který v sobě kombinuje dva základní požadavky – jednoduchost a bezpečnost.

Jednoduchost

Je to opravdu velmi snadné. Kupující mohou v obchodě nakupovat i bez registrace!

Bezpečnost

Firma SAREPTA se staví do role zprostředkovatele obchodu a bere na sebe záruku poctivosti prodeje. Obě strany – jak prodávající majitel, tak kupující – komunikují POUZE s prostředníkem – tedy s firmou SAREPTA. Kupující svěřuje své peníze firmě SAREPTA a nikoliv neznámému prodejci. Ve firmě SAREPTA budou peníze uloženy ve firemní úschově až do úspěšného dokončení obchodní transakce. Teprve potom putují peníze z firemní úschovy prodejci materiálu. V případě, že kupující dostane poštou namísto deklarovaného zboží cokoliv jiného, dává pokyn zprostředkovateli, který pozdrží platbu majiteli do doby, než se celý problém vyřeší. Pro zvýšení bezpečnosti lze kupujícímu umožnit osobně vyzvednout zboží u prodávajícího.

V případě, že majitel pověří firmu SAREPTA zprostředkováním prodeje, bude jeho materiál fyzicky ležet ve skladu firmy SAREPTA. Kupující má tedy možnost kdykoliv si tento materiál prohlédnout a zvážit koupi. Také distribuci prodaného materiálu bude provádět SAREPTA, což zaručí maximální bezpečnost prodeje. Položky, které nabízíme s firemní garancí, jsou v nabídce označeny Symbolem záruky.

Možnosti nákupu

Existují 2 možnosti:

1. Obchod - prodej za pevně stanovenou cenu.

Mnoho zákazníků dává přednost nákupu za fixní cenu. Neradi se s kýmkoli přetahují v dražbě a jsou vděční za jistotu a rychlost obchodní transakce. Cena v obchodě je konečná, tedy včetně provize od kupujícího a DPH. Vyberte si do svého košíku jednu nebo více položek, zvolte možnosti distribuce a košík odešlete. U požadovaných položek se ihned po odeslání objednávky změní na webu stav na REZERVOVÁNO.

Součástí obchodu je také akční nabídka, která obsahuje zlevněné položky.

2. Aukce - prodej v dražbě

Na druhé straně jsou zákazníci, kteří mají z nákupu dvojnásobnou radost, když se jim podaří zvítězit v konkurenci více zájemců. Své nákupy spojují s adrenalinovou zábavou. Dosažená cena v dražbě je konečná, tedy včetně provize od kupujícího a DPH.

3. Hromadná aukce přes WebSál

Websál je speciální internetová aplikace,která umožňuje dražit (účastnit se aukce) v reálném čase z pohodlí domova. Hromadná aukce se koná pravidelně každé první pondělí v měsíci. Všechny položky prodávané přes WebSál jsou fyzicky uloženy v kanceláři a skladu firmy Sarepta. Před živou aukcí je možné si tyto položky osobně prohlédnout v kanceláři Sarepty a po vydražení je distribuuje zákazníkům firma Sarepta.

Expedice materiálu

Osobní odběr

Zboží označené Symbolem záruky lze po zakoupení zdarma osobně vyzvednout v kanceláři Modřice nebo dle přání zákazníka na odběrném místě v Brně-Králově Poli.

Ostatní zboží, pokud to prodávající umožňuje, lze osobně vyzvednout po domluvě s prodávajícím na adrese prodávajícího.

Poštou

Zboží označené Symbolem záruky rozesílá SAREPTA doporučeným dopisem (je-li cena zboží do 1000Kč) nebo jako cenné psaní či cenný balík (pojištění zásilky vychází z ceny zboží). SAREPTA klade důraz na kvalitní zabalení, aby zásilka neutrpěla újmu.

Expediční poplatky

1. Přepravní službou (zpravidla Česká pošta, s.p.)

Firma SAREPTA zajistí, aby v případě vícenásobného nákupu byly položky ze stejného zdroje (např. všechny položky se symbolem záruky) vždy expedovány v jedné zásilce za jedno poštovné. Šetřete svoje peníze!

2. Osobní odběr

Osobní odběr materiálu je zcela zdarma, tzn. bez příplatků za poštovné a balné.

Poplatky a provize

Pro kupujícího je cena zboží konečná.
Podrobně viz. Provizní podmínky

Platby

Veškeré platby probíhají přes účet firmy SAREPTA. Tímto jednoduchým opatřením garantujeme, že kupující skutečně dostane poštou v balíčku od prodávajícího deklarované zboží. Žádná ze stran nemá zájem podvádět, neboť peníze budou v momentu přebírání zboží ve firemní úschově.

Kupující zaplatí za požadované zboží na účet firmy SAREPTA. Jakmile účetní firmy ztotožní příchozí platbu s konkrétním nákupem zboží, obdrží kupující automatický email potvrzující platbu a současně prodávající obdrží informační email o zaplacení spolu s poštovní adresou pro dodání prodané položky. Poté prodávající co nejdříve odešle zboží na danou adresu (hrozí nebezpečí ze zmaření obchodu!). Od ztotožnění platby běží 14denní lhůta, během které kupující musí své zboží obdržet. Pokud firma SAREPTA nedostane od kupujícího pokyn pro zastavení obchodu*), bude platba následující pracovní den po uplynutí 14denní lhůty převedena na účet prodávajícího.
U plateb nad 20.000 Kč nabízí SAREPTA individuální přístup k zákazníkovi.

*) Pokyn pro zastavení obchodu dává firmě SAREPTA kupující v následujících případech:
1. Kupující po 14 dnech nedostal své zboží.
2. Kupující dostal zásilku s bezcenným obsahem (pokus o podvod).
3. Kupující dostal zásilku se zbožím, které neodpovídá deklarovanému popisu

Firma SAREPTA samozřejmě zablokuje platbu prodávajícímu a nastalý problém řeší následujícím způsobem:
Ad 1. Pokud prodávající hodnověrně zdůvodní opoždění expedice a projeví snahu o nápravu, bude mu jeho nestandardní jednání prominuto (úraz, pobyt v nemocnici…). V opačném případě budou kupujícímu vráceny peníze zpět a prodávajícímu znemožněno nadále prodávat na webu SAREPTA.
Ad 2. Kupujícímu budou vráceny peníze a prodávajícímu bude znemožněno nadále prodávat na webu SAREPTA.
Ad 3. Kupující iniciuje reklamační řízení. V případě uznání reklamace budou kupujícímu vráceny peníze a prodávajícímu zboží. V případě, že prodávající bude opakovaně zavdávat příčinu pro oprávněnou reklamaci, bude prodávajícímu znemožněno prodávat na webu SAREPTA.